NIRVAN JAVAN is een brillenlabel dat in 2015 werd opgericht door een Zwitserse ontwerper met Perzische roots. Het merk staat bekend om zijn minimalistische, strakke ontwerpen en de focus op kosmopolitische invloeden, evenals het gebruik van premium acetaat en titanium materialen. De brillencollecties van NIRVAN JAVAN zijn geïnspireerd op steden, kunstenaars en films en zijn ontworpen voor elegante, kosmopolitische individuen die de wereld willen ervaren. De focus van het merk op vakmanschap en kwaliteit zorgt voor brillencollecties die jarenlang relevant blijven.

Wij zijn Jill, dé marketing boutique voor opticiens. Met meer dan 10 jaar ervaring weten we precies hoe je jouw klanten blij maakt én nieuwe klanten aantrekt. Dat doen we niet alleen door gegevens uit je winkeldatabase met onze marketingkennis te combineren, onze échte magic zit in onze creativiteit! Dat is voelbaar in alles wat we doen. Van toffe concepten tot last minute DM’s; bij ons krijg je geen standaardoplossingen, maar een persoonlijke aanpak die net zo uniek is als jouw zaak!

Jill Marketing NL
Daniëlla Collet: +31 (0)85 201 97 11
Info@jillmarketing.nl
www.jillmarketing.nl

Jill Marketing BE
Evelyne de Roover: +32 (0)494 91 27 67
Info@jillmarketing.be
www.jillmarketing.be

OLC gelooft in het motto ‘samen maakt sterker’. Via OLC bundelen zelfstandige opticiens hun inkoopkracht en worden aantrekkelijke commitmentdeals gesloten met alle leveranciers.Deze doelstelling heeft geleid tot de start van Optitrade Logistiek Centrum (OLC).

OLC zorgt dat zelfstandige opticiens hun inkoopkracht nog meer kunnen bundelen, waardoor rendement wordt vergroot en de efficiëntie van de logistieke performance wordt verbeterd.

Optitrade en Friederichs willen met Optitrade Logistiek Centrum de zelfstandige opticiens in Nederland meer kracht geven in de strijd tegen de ketens en online aanbieders. Door het inkoopvolume te bundelen, verenigen we onze gezamenlijke inkoopkracht en kunnen we betere condities realiseren.

Bij Loyalty Lab bekijken we marketing door een andere bril. Ons slimme marketing systeem maakt gebruik van data-mapping waardoor we precies weten wie jouw huidige klant is, hoe we potentiële klanten kunnen vinden, maar bijvoorbeeld ook wie je ‘slapende’ klanten zijn (om ze vervolgens wakker te maken met bijvoorbeeld een toffe Direct Mail). Met onze marketingoplossingen maken we iedere klant blij én loyaal!

 

Een oogziekte kan iedereen treffen. Ook u, uw collega’s of medewerkers. En dat terwijl het gezichtsvermogen zo belangrijk is, óók op de werkvloer. Daarom is het cruciaal om te investeren in wetenschappelijk oogonderzoek. Uw bedrijf kan hierbij een sleutelrol spelen!

Maak het verschil

Door te investeren in baanbrekend oogonderzoek draagt uw bedrijf zichtbaar bij aan onze missie om blindheid en slechtziendheid uit te bannen. Ooggezondheid verdient meer aandacht! Hoewel Nederlandse oogwetenschappers tot de beste ter wereld behoren, is er onvoldoende budget om alle belangrijke onderzoeksvraagstukken op te pakken.

De enige manier om belangrijke doorbraken te realiseren en de vooruitzichten voor mensen met een oogaandoening te verbeteren, is door meer te investeren in oogonderzoek. Wetenschappelijke oogonderzoeken zijn innovatief en ook kostbaar, maar zó nodig! Denk aan transplantatie van een gekweekt netvlieslaagje bij mensen met leeftijdsgebonden maculadegeneratie, of het stimuleren van de herstelkracht van de oogzenuwcellen tegen glaucoom.

Kijk voor meer informatie op: oogfonds.nl/help-mee/als-bedrijf/

liver Goldsmith is een vooraanstaand Brits brillenmerk dat beroemd is om zijn hoogwaardige, met de hand vervaardigde brillen. Het merk werd opgericht in 1926 door Philip Oliver Goldsmith en heeft sindsdien een ongeëvenaarde reputatie verworven als pionier in de brillenindustrie.

Oliver Goldsmith biedt tijdloze ontwerpen en iconische modellen. Het merk heeft samengewerkt met gerenommeerde modehuizen, ontwerpers en beroemdheden, waaronder Audrey Hepburn, Grace Kelly en Michael Caine. De stijl van Oliver Goldsmith wordt vaak beschreven als elegant, klassiek en toch eigentijds.

Elk montuur wordt met de hand vervaardigd in Italië, waarbij gebruik wordt gemaakt van hoogwaardige materialen. Oliver Goldsmith hecht veel waarde aan vakmanschap en kwaliteit, waarbij elk montuur verschillende stappen in het productieproces doorloopt om te voldoen aan de hoge standaarden van het merk.

Naast het klassieke assortiment heeft Oliver Goldsmith ook nieuwe collecties en moderne interpretaties van hun iconische modellen uitgebracht. Ze bieden een gevarieerd scala aan monturen, kleuren en stijlen, waardoor er voor iedereen iets passends te vinden is.

Oliver Goldsmith geniet wereldwijd erkenning en wordt beschouwd als een van de meest prestigieuze brillenmerken. De brillen zijn te vinden in exclusieve boetieks en opticiens over de hele wereld.

OS OPTICAL is gespecialiseerd in optische producten, met als hoofdproducten Senaptec Neuro Optometrie apparatuur en brillenglazen van Duitse kwaliteit vervaardigd door Wetzlich GmbH. Het zeer uitgebreide glasassortiment biedt de opticiën de mogelijkheid zich te onderscheiden ten opzichte van de concurrent. Veel van de aangeboden brillenglazen komen meestal niet voor in het gamma van andere glasleveranciers.

Andere producten en/of diensten:
Daarnaast biedt OS Optical Nederland cursussen aan voor de para-medicus, onderwijsprofessional, sportprofessionals, de opticiën, de optometrist en orthoptist.
OS Optical Nederland is tot slot distributeur/vertegenwoordiger van Optikam Pad en BTracks Balance analyse- training apparatuur.

Meer informatie:
www.osperformance.nl
www.senaptec.com

“Maak kennis met MANTI MANTI: het nieuwe brillenmerk voor kinderen

Ontdek de innovatie en duurzaamheid van MANTI MANTI, het kinderbrillenmerk dat duurzaamheid, functionaliteit en coole esthetiek naadloos combineert. De monturen van MANTI MANTI zijn met precisie en zorg gemaakt en onderscheiden zich door hun unieke kwaliteit.

Bijna onbreekbaar ontwerp: Door gebruik te maken van geavanceerde 3D printtechnologie zijn MANTI MANTI monturen bijna onverwoestbaar en bieden ze een ongeëvenaarde duurzaamheid voor actieve kinderen. Dit geavanceerde productieproces resulteert ook in monturen die uitzonderlijk licht en flexibel zijn, waardoor ze de hele dag comfortabel zitten.

Milieubewust: Bij MANTI staat duurzaamheid voorop. De monturen zijn 3D-geprint met het op castorzaadolie gebaseerde materiaal PA11, waardoor ze niet alleen duurzaam maar ook milieuvriendelijk zijn. Door voor MANTI MANTI te kiezen, investeer je niet alleen in kwaliteitsbrillen voor je kind, maar ook in een groenere toekomst.

Duits vakmanschap: Met een toewijding aan kwaliteit worden alle MANTI MANTI monturen met trots geproduceerd in Duitsland. Elk montuur ondergaat nauwgezette productieprocessen, wat superieur vakmanschap en aandacht voor detail garandeert.

Levendige selectie: De MANTI MANTI 3D collectie bestaat uit zes verschillende modellen, elk verkrijgbaar in negen of elf kleuren. Van felle kleuren tot subtiele tinten, er is een kleur die past bij de persoonlijkheid en voorkeur van elk kind. Met maten variërend van 3 jaar tot ongeveer 12 jaar oud, biedt MANTI MANTI monturen die met je kind meegroeien.

Verhoog de brillenervaring van je kind met MANTI MANTI monturen – waar innovatie, duurzaamheid en stijl samenkomen om het perfecte accessoire voor jonge avonturiers te creëren.”

B.I.G. Vision® for all – biometrische precisie maakt het verschil
Elk oog is anders. Dankzij de DNEye® Scanner maken we het mogelijk om de unieke vorm en grootte van elk oog nauwkeurig te bepalen en deze individuele parameters te verwerken in het glas. Biometrische brillenglazen van Rodenstock bieden daarom het scherpste zicht vanuit elke hoek en bij elke oogopslag. B.I.G. staat voor Biometrisch Intelligente Glazen: deze brillenglazen markeerden het begin van het biometrische tijdperk bij Rodenstock en B.I.G. VISION® FOR ALL is onze filosofie geworden.

NIEUW: DNEye® Scanner 3 – Tijdens BOLD vertelt Rodenstock je alles over de volgende stap binnen de DNEye® technologie: de DNEye® Scanner 3. Dit high tech apparaat meet meer dan 7.000 parameters van het oog, doet een evaluatie van de symptomen van droge ogen en traanfilm, heeft een ingebouwde funduscamera en is voorzien van een compleet nieuw design.

MyCon: scherp zicht en myopie controle
Rodenstock introduceert MyCon® 2 – het nieuwe Rodenstock glas voor kinderen met progressieve myopie. Kinderen ontwikkelen zich snel en individueel, net als hun gezicht en ogen. Met MyCon® 2 houdt Rodenstock rekening met vier individuele draagparameters bij het berekenen van het brillenglas.

Ray-Ban ®, opgericht in 1937, is één van de meest iconische en bekendste zonnebrillenmerken ter wereld. De geschiedenis van Ray-Ban begon in 1936, toen het verzoek kwam van de Amerikaanse luchtmacht om een zonnebril voor piloten te ontwerpen. Dit werd het “Aviator”-model, tot op de dag van vandaag nog steeds één van de best lopende modellen. Ray-Ban is een iconisch merk, met monturen als Clubmaster, Wayfarer en Aviator, maar ook een zeer innovatief merk. Al met al is Ray-Ban niet meer weg te denken uit het zonnebrillen landschap.

Translate »