Vaktijdschrift De Opticien

Vaktijdschrift De Opticien sponsort tasjes op BOLD XXL

Ondanks wat onze naam doet vermoeden, is Vaktijdschrift De Opticien veel meer dan alleen een magazine. Naast ons gedrukte magazine bieden we een actuele website, regelmatige nieuwsbrieven en zijn we actief op social media, zoals Facebook, LinkedIn en Instagram. Al jarenlang zijn we trouwe sponsor van optiekbeurzen in Nederland, waaronder ook deze editie van BOLD XXL!

In de afgelopen jaren hebben we verschillende beursinitiatieven gesponsord, zoals de bar tijdens Hall of Frames en de ‘De Opticien’-munt tijdens de vorige BOLD XXL-editie, waarmee we hopelijk hebben bijgedragen aan verschillende proostmomenten.

Dit jaar pakken we het anders aan: je zult ons logo zien schitteren op de tasjes die bij de ingang worden uitgedeeld. Hopelijk gaan die tasjes gevuld terug naar huis met visitekaartjes, folders en andere goodies van leveranciers. Dit sluit perfect aan bij waar een beurs naar ons idee om draait: het leggen van nieuwe contacten en het ontdekken van innovaties.

Over vaktijdschrift De Opticien
Vaktijdschrift De Opticien verschijnt zes keer per jaar en biedt lezers diepgaande vakinhoudelijke informatie via boeiende reportages, prikkelende interviews en actuele artikelen. Naast ons printuitgaves bieden we online content aan via onze website, twaalf nieuwsbrieven per jaar en actieve social media.

Met ons magazine en onze online platforms streven we ernaar om mensen te verbinden, kennis te vergroten en een positieve bijdrage te leveren aan de optiekbranche. En dat is precies wat ook het doel van BOLD XXL is. We zijn daarom trots om ons steentje bij te dragen aan deze beurs en wensen jullie ontzettend veel plezier, inspiratie en waardevolle ontmoetingen toe!

STAND:

no-lazy

CONTACT INFORMATIE:

no-lazy
no-lazy
no-lazy
Translate »