Not for Kids (NfK)

Not for Kids®, nieuwe visiegeneratie

Kunnen brillen uitdrukken wat we tegen de wereld willen zeggen?
Not for Kids®, een gedurfd, geëngageerd merk dat de vrijheid van jonge mensen om te zijn en te denken respecteert.

Het brillenmerk met een ontwerpersgeest richt zich op jonge geesten die zich bewust zijn van maatschappelijke kwesties en een sterke persoonlijkheid hebben, op de leeftijd waarop naïeve vragen plaatsmaken voor nieuwe vragen.

Het is de leeftijd waarop iemand een rol begint aan te nemen die verder gaat dan die van toeschouwer. De tijd waarin iemand de acteur van zijn eigen leven wordt en de dingen vanuit een ander perspectief bekijkt. Persoonlijkheden evolueren, karakter wordt duidelijker en stijl laat zich gelden. Het is de leeftijd van worden.

Bewust van de milieuproblematiek en de impact die we hebben als individu en als bedrijf, bundelt Not for Kids® de krachten met The Ocean Cleanup voor het opruimen van het plastic afval in de oceanen dat een bedreiging vormt voor onze mariene ecosystemen.

Not for Kids® is ook lid van de 1% for the Planet-beweging, wat betekent dat ze 1% van onze omzet doneren aan een goed doel voor het milieu.

Not for Kids®, voor wie de wereld met eigen ogen wil zien.

STAND: T08

no-lazy

CONTACT INFORMATIE:

no-lazy
no-lazy
no-lazy
Translate »