MODO

MODO: Waar visie en doel samenkomen

MODO is in 1990 opgericht in New York en heeft sindsdien een sterke merkidentiteit opgebouwd die draait om een zogeheten glocal benadering: Een combinatie van wereldwijde reikwijdte en lokale deskundigheid. Met vestigingen in Milaan en Stockholm haalt het merk inspiratie uit de vooruitstrevende energie van New York, de designtraditie van Milaan en de nauwkeurigheid met oog voor detail van Stockholm.

Design en kwaliteit staan centraal bij MODO. Het merk maakt gebruik van innovatieve materialen, geavanceerde technologie en ambachtelijk vakmanschap. Deze aanpak heeft MODO niet alleen brede waardering opgeleverd in de brillenindustrie, maar ook in de media en via prestigieuze designprijzen.

MODO omarmt trends, maar nooit ten kosten van draagcomfort. De brillen combineren high-end stijl met slimme functionaliteit. Elke collectie biedt een doordachte balans tussen persoonlijkheid en praktisch gebruiksgemak, afgestemd op de individuele stijl van de drager.

De collecties van MODO zijn opgebouwd rondom verschillende designfamilies, met als rode draad: lichtheid.

  • MODO Legacy biedt retro-geïnspireerde monturen van hoogwaardig acetaat of licht titanium. Ze zijn stijlvol, comfortabel en duurzaam.
  • MODO Titanium staat voor minimalistische elegantie met klassieke metallic tinten, speelse kleuren en een zelfverzekerde uitstraling.
  • R 1000 is geïnspireerd op de luchtvaarttechniek en combineert memory plastic met titanium veren en schroefloze scharnieren – modern, licht en innovatief.
  • Three.3 Rimless is de meest minimalistische lijn: slechts 3,3 gram per bril, met een elegant randloos ontwerp en kleurrijke accenten.

Naast design maakt MODO ook maatschappelijke impact. Met het initiatief “Buy a Frame, Help a Child See” heeft het merk al meer dan twee miljoen kinderen geholpen aan oogzorg. Zo combineert MODO stijl met maatschappelijke betrokkenheid.

www.modo.com

STAND: C05

no-lazy

CONTACT INFORMATIE:

no-lazy
no-lazy
no-lazy
Translate »