HUMPHREY'S

Bepaal je eigen modecode: opvallende collecties en trendy items. Het merk staat voor individualiteit en originaliteit. Altijd op de voorgrond. Een verzameling van Mix & Match-stijlen die daarbij passen. De ontwerpen zijn kenmerkend voor HUMPHREY’S brillen. Het internationale merk staat voor individualiteit en authenticiteit. Ontstaan vanuit een kleine excentrieke collectie, werd HUMPHREY’S eyewear in 1994 door Eschenbach Optik als een modegericht merk voor zonnebrillen geïntroduceerd. Sinds 2000 heeft het merk ook een breed scala aan modieuze monturen in trendy patronen en kleuren. De monturen en zonnebrillen visualiseren de dynamiek tussen designvariatie en fashion statement. Zorgvuldig geselecteerde elementen resulteren in een spannend totaalbeeld.
Controverses brengen beweging in dit samenspel. Geïnspireerd door de “streetstyles” in hippe metropolen, presenteert HUMPHREY’S bril-ontwerpen variërend van puristisch en strak tot modieus en opvallend.

POSITIONERING
Of het nu minimalistisch of flitsend is, puristisch of speels – het individuele ontwerp van het merk is trendgericht. Overwegend uniseks, pluriform en ook in kleinere maten beschikbaar. De bril van HUMPHREY is ontworpen voor de jonge, modebewuste generatie die elke dag opnieuw uitvindt, in een open en een moderne levensstijl in het hier en nu.

Vertegenwoordiger:
Gabriëlla Ter Borgh, Noord Nederland, tel: +31638072417
Elianne Coppelmans, Zuid Nederland, tel: +31643066040
Carolien Valkenburg, België, tel: +32476470990

STAND: U04

no-lazy

CONTACT INFORMATIE:

no-lazy
no-lazy
no-lazy
Translate »