Luxe leesbrillenverkoop voor verhoging omzet
High End leesbrillen, sunreaders, Eclips, suns, screens en accessoires. Zo omvangrijk is het portfolio van Frank and Lucie. Een paar jaar geleden gestart met het meer dan succesvolle leesbrillenconcept, heeft het merk nu veel meer te bieden. Er zijn 14 modellen acetaat leesbrillen, met flexveren en een goed blauwlichtfilter. Voor hem en voor haar. De acetaat brilkettingen komen uit dezelfde acetaat platen en passen dus perfect bij de brillen. Frank and Lucie voorziet ook in een grote behoefte aan classy etuis. Dit najaar lanceren ze bijvoorbeeld de Sicuro’s, etuis voor meerdere brillen waar elke vrouw op slag verliefd op wordt.
Leesbrillen zijn een unieke toevoeging aan uw collectie, een ideale start voor uw toekomstige multifocaal klant. De grote aandacht die Frank and Lucie krijgt in magazines als bijvoorbeeld Linda, Nouveau, Vrouw en Libelle, zorgen voor traffic in de winkels. Ook bekende influencers als Silver is the New Black en stijlpastoor RTL Boulevard Arno Kantelberg dragen bij aan de optimale brand awareness. Een klant die in de winkel komt en om een specifiek merk vraagt, hoe cool is dat!
Bent u ook geïnteresseerd in de verkoop van dit succesvolle concept? De startorder is 12 leesbrillen in 5 sterktes, die u kunt presenteren in de bijgeleverde luxe vegan leather box. Voor hem en haar.
Lancering: The Eyedoll van Frank and Lucie studio
Op de volgende editie van Bold laten we je kennis maken met Frank and Lucie studio, for the young at heart. Het eerste model uit deze collectie is de Eyedoll. Een uitgesproken frame met karakter, elegante lijnen en een verfijnde attitude. Ontworpen voor wie stijl wil dragen met een twist. Gedurfd en tijdloos, met een knipoog naar de iconische 90’s minimalism look, maar dan met die typische Frank and Lucie finesse.
Dit nieuwe model is verkrijgbaar als leesbril, zonneleesbril, zonnebril én uiteraard als RX frame.