Brillen zijn een steeds belangrijker modeartikel geworden. Er zijn echter te veel onaantrekkelijke, niet modieuze artikelen in de brillen accessoiremarkt. De meeste artikelen zijn voor de vrouwelijke drager en de keuze voor mannen is zeer beperkt. De oprichter van het merk DIFFUSER, Masaki Hirose, zette vraagtekens bij deze situatie en ontwikkelde een lijn van aantrekkelijke brillen accessoires, ontworpen voor mannen met een veeleisende smaak.
“DIFFUSER” is het eyewear accessoire label die in de herfst 2012 een modemerk voor mannen lanceerde. Masaki Hirose, heeft gewerkt voor de binnenlandse verkoop van een wereld brillenmerk en vormde een team van collega’s die een actieve rol speelden bij diverse grote warenhuis winkelverkooppunten en Tokyo Collection Brand. Ze ontwerpen en doen branding door gebruik te maken van hun uitgebreide ervaring. “DIFFUSER” presenteert een fris concept in design met een nieuwe lijn van producten. Het ontwerp trekt mannen aan die de keuze wensen van goede kwaliteits materialen, vakmanschap en de voldoening van het dragen van een beter product tegen een betaalbare prijs. DIFFUSER zal de artikelen combineren met op maat gemaakte verpakkingen. Deze marketing methode creëert meer waarde aan het product en dient degenen die dat wensen. Het merk werd geboren na de vaststelling dat deze ruimte in de markt werd gedomineerd door economisch geproduceerde, lage kwaliteitsproducten, die voornamelijk gericht waren op de vrouwelijke consument.
DIFFUSER presenteert een fris concept in eyewear accessoire design met een nieuwe benadering van producten. De doordachte ontwerpen trekken mannen en vrouwen aan die de keuze willen maken uit materialen van goede kwaliteit, vakmanschap en de voldoening van het dragen van een beter product tegen een betaalbare prijs.
DIFFUSER is wereldwijd verkrijgbaar bij toonaangevende mode-, lifestyle- en conceptwinkels en luxe onafhankelijke opticiens.