Chimi

Chimi is opgericht in 2016. De prijsklasse is rond de €150 euro voor de eindconsument. Chimi is een grote hit op TikTok. Hierdoor spreekt Chimi een jongere doelgroep aan. Deze doelgroep is merkgericht en gaat naar de winkels waar dit te koop is. Chimi is één van deze merken. Chimi is ook een hit onder de jonge influencers als Kendall Jenner, Quavo en the Weekend. Chimi heeft afgelopen jaar zelfs een flagshipstore geopend in hartje Parijs!

Chimi inspireert de drager om van elk moment te genieten in het drukke leven. De brillen zijn jong, futuristisch en ontworpen door jonge visionairs. Naast brillen ontwerpen ze nu ook read-to-wear en accessoires voor een onbevreesde levensstijl.

CHIMI-Portfolio-1

CONTACT INFORMATIE:

Scherm­afbeelding 2023-05-15 om 20.26.29
Scherm­afbeelding 2023-05-15 om 20.26.23
230207_03_CHIMI_045 copie
Translate »