Brendel

Opgericht in 1901 in het midden van de Jugendstil of Art Nouveau, ontwerpt Brendel uitgesproken brilmode voor vrouwen. 100 jaar later nam Eschenbach in 2002 het merk over van ontwerper en ondernemer Ann-Christin Brendel. In 2014 betrad het merk het tijdperk van capsulecollecties. De samenwerkingen met gerenommeerde kledingontwerpers als het Berlijnse label Kaviar Gauche of het Münchense ontwerpersduo Talbot Runhof hebben geresulteerd in een nieuwe kijk op brillen en een buitengewoon design. Een andere strategiewijziging vond plaats met “Fashion for the face”, dat tot op de dag van vandaag voortduurt. De focus wordt nu niet gelegd op de leeftijd, maar op de levenshouding van vrouwen. Trendscouts scannen actuele maatschappelijke trends. Deze worden vertaald door vrouwelijke ontwerpsters en brand managers. Alles aan Brendel ademt “vrouw zijn”. En dat dit succesvol is blijkt uit de vele prijzen die de ontwerpen hebben ontvangen, zelfs 3 maal een Red Dot. “Fashion by females for females”.

Vertegenwoordigers:
Leontien Keur, Noord Nederland tel: +31620420578
Wilbert van Dongen, Zuid Nederland, tel: +31642697543
Walter Peters, België, tel: +32470695548

STAND: U04

no-lazy

CONTACT INFORMATIE:

no-lazy
no-lazy
no-lazy
Translate »