De brillen van Oxibis staan bekend om hun harmonieuze en innovatieve gebruik van kleuren, waarbij technische precisie wordt gecombineerd met artistieke flair. Ze gebruiken hoogwaardige materialen zoals acetaat, roestvrij staal (inox) en XP2, een duurzaam hoogwaardig gepatenteerd kunststof. De Oxibis collectie bevatten unieke designelementen zoals gepatenteerde scharnieren, innovatieve materialen voor de brillenveren en opvallende kleurcombinaties. Oxibis brillen zijn niet alleen ontworpen om esthetisch op te vallen, maar ook om comfort en duurzaamheid te bieden, met een nauwgezette aandacht voor details en kwaliteit​​. Voor degenen die geïnteresseerd zijn in eigentijdse Europese stijlen met een vleugje kleur, biedt Oxibis een breed scala aan opties die aan verschillende smaken voldoen​.

François Pinton brillen zijn een gerenommeerd Frans brillenmerk, opgericht in 1953 door François Pinton zelf. Het merk staat bekend om zijn luxe en elegante ontwerpen, vaak geïnspireerd door de klassieke Franse mode en vakmanschap. François Pinton brillen combineren traditionele ambachtelijke technieken met eigentijdse esthetiek, waardoor ze hoogwaardige monturen produceren die zowel stijlvol als duurzaam zijn Françoise Pinton brillen staan bekend om hun unieke stijl en zijn populair bij klanten die op zoek zijn naar iets bijzonders en exclusiefs.

John Lennon Eyewear door KNCO is een merk geïnspireerd op de iconische stijl van de legendarische muzikant John Lennon. Het merk richt zich op het creëren van brillen die de onderscheidende modieuze flair van Lennon weerspiegelen, met name zijn beroemde ronde brillen, vaak “granny glasses” of “theeshades” genoemd. De ontwerpen zijn sterk geïnspireerd op de jaren 60 en 70 en vangen de essentie van de tegencultuur van die tijd en Lennons persoonlijke stijl. Er worden hoogwaardige materialen gebruikt om duurzaamheid en comfort te garanderen. Monturen zijn meestal gemaakt van metalen zoals titanium of roestvrij staal, en sommige modellen bevatten acetaat voor een moderne twist.

In dit nieuwe decennium lanceren we een compleet nieuw instore-systeem. De Carré shelving units. Een minimalistisch, karakteristiek en veelzijdig assortiment voor horizontale brilpresentaties met ongeëvenaarde verlichting. Eenvoud, functionaliteit en elegantie is de ontwerptaal voor deze nieuwe serie. Wij hebben geavanceerde brillen-theaters gemaakt waarmee je het verhaal, het ontwerp, en unieke karakter van je monturen kunt delen.

Alles leeft, evolueert, groeit, vernieuwt voortdurend, dus waarom zou je winkel altijd ongewijzigd blijven? De gemiddelde winkel verbouwt elke 15 jaar, ook al is het bewezen dat een aanpassing van je winkelconcept je omzet met 10 tot 15% kan verhogen! Wat als je dat veel vaker zou kunnen doen?

Wij hebben een in-store oplossing gecreëerd die flexibel en dynamisch is waardoor je je identiteit op een frisse en hypermoderne manier kunt tentoonstellen. Een prachtig presentatie systeem om “je bril te laten stralen”, met zorg ontwikkeld om je collectie alle aandacht te geven.

Ontdek de nieuwe najaarscollectie van The Black Label eyewear. Ervaar de perfecte combinatie van tijdloze klasse en stijl met onze titanium monturen, gecombineerd met prachtig semi-transparant acetaat in verschillende kleuren. Licht draagbaar, perfect fit. Laat je verleiden door de classy look en ultiem comfort van onze nieuwe collectie van The Black Label eyewear.

Uniek Nederlands ontwerp – eigen productie en voorraad – alleen voor de zelfstandige opticien – korte lijnen – oplossingsgericht – samenwerken

De woorden hierboven vatten in een notendop samen waar wij bij Kruijtzer TREND EYES voor staan.
Daarnaast onderscheiden we ons met onze Joshi collectie van andere merken door onze no-nonsense aanpak. Joshi Eyewear is een brillenmerk zonder poespas. Sinds het ontstaan in 2000 kunnen wij daarom onze collectie tegen een scherpe prijs aanbieden. Ons handelsmerk is een betaalbare hippe brillencollectie waarbij we de kwaliteit niet uit het oog verliezen.
De lijnen met onze producenten zijn kort waardoor we snel kunnen inspelen op nieuwe marktontwikkelingen. Bovendien komen afname- en marketingverplichtingen niet in ons vocabulaire voor.
En niet onbelangrijk in de roerige brillenmarkt van nu. Een brillencollectie waar je je mee kunt onderscheiden want je vindt deze niet bij de ketens. Wij maken ons hard voor de zelfstandige opticien!

Dit zijn onze overtuigingen, onze woorden. Nog beter is het om onze klanten aan het woord te laten en hen te laten vertellen hoe zij ons zien, toch?

“Kruijtzer TREND EYES is een bedrijf met een heldere visie en strategie. Albert en Ilse hebben een duidelijke keuze gemaakt met hun collectie; de mode op de voet volgen en zorgen dat de nieuwe brillencollectie daarbij aansluit. En dat voor een verrassende prijs waarbij je niet hoeft in te leveren op kwaliteit.”

“Nog andere voordelen? Absoluut! De service is uitstekend. Ook na een aantal jaren hebben ze nog onderdelen op voorraad en anders wordt er altijd gezocht naar een passende oplossing.”

“Het mooie van Kruijtzer TREND EYES is dat ze meedenken vanuit de winkelier. Dit levert al jarenlang een vruchtbare samenwerking op. Een mooie collectie monturen met de allure en uitstraling van een chique modemerk. Niet alleen de kwaliteit van deze monturen is perfect, het hele verhaal klopt van A tot Z!”

RĒVO high performance zonnebrillen, opgericht in 1985, ontstaan uit de ruimtevaarttechnologie van NASA. Het merk heeft een passie voor techniek en sport en streeft naar het beste draagcomfort en het scherpste zicht onder alle omstandigheden.

Alle RĒVO brillen zijn polariserend, wat helpt om schittering, reflecties en vermoeide ogen te verminderen en is daarom geschikt voor alle buiten-, lifestyle- en lichtomstandigheden.

Dit merk, opgericht in 1985 in Amsterdam, begon oorspronkelijk als een herenkledinglabel, maar heeft sindsdien ook naam gemaakt in damesmode en accessoires. De filosofie van het merk is om te verrassen. Elk seizoen reizen ontwerpers de wereld rond op zoek naar unieke items. Ze gaan naar huis met hun vondsten, die ze vervolgens verwerken in de collecties.

Als eerbetoon aan het veelzijdige en avontuurlijke karakter van het merk, biedt de veelzijdige brillencollectie buitengewone details en een authentieke esthetiek die de bril uniek maken. Het recept en de zonnebril vertegenwoordigen alles wat typisch is voor Scotch & Soda, met veel aandacht voor detail als teken van zorg en kwaliteit. De stijlen moedigen de consument aan om op ontdekkingsreis te gaan en zich te laten inspireren.

Morgan is een Frans merk en ontstaan in Parijs. Al meer dan 30 jaar, heeft Morgan een trendy en betaalbare dames collectie ontworpen. De collectie is elegant en vrouwelijk. De mythische campagnes en het iconische logo “Morgan de toi” hebben de bekendheid van het merk opgebouwd. Morgan begeleidt vrouwen in hun dagelijks leven en volgt hen in elk aspect ervan. Het vastleggen van de tijdgeest en het creëren van trends zijn de belangrijkste kenmerken van het merk.
De monturen van Morgan Eyewear zijn geschikt voor de moderne en sterke jonge vrouwen die hun uiterlijk willen onderstrepen met bijzondere ontwerpen. Geïnspireerd door de straatstijlen van de Franse metropool overtuigen de brillen met trendy vormen en kleuren en maken de modieuze uitstraling perfect.

Ter gelegenheid van het 30-jarig bestaan in 2021 heeft Munic Eyewear een nieuwe exclusieve collectie gecreëerd, genaamd signature, die met sign en nature twee zaken combineert die niet alleen in de naam voorkomen: enerzijds het onmiskenbare handelsmerk van Munic Eyewear met een sterke herkenbaarheid, anderzijds de liefde voor de natuur en de duurzaamheid van de producten.

Geïnspireerd door de kenmerken van de 4 elementen water, aarde, lucht en vuur, die elk tot leven komen in het ontwerp van de brillen. Het resultaat was niet zomaar een jubileumcollectie, maar een volledig designconcept. Stijlvol, met het hoogste niveau van afwerking, uitstekende kwaliteit en liefdevolle aandacht voor detail. Alle signature-modellen hebben een bijpassende zonneclip met hoogwaardige zonneglazen, gepolariseerd en met antireflectiecoating.

Translate »