Luxe leesbrillenverkoop voor verhoging omzet

High End leesbrillen, sunreaders, Eclips, suns, screens en accessoires. Zo omvangrijk is het portfolio van Frank and Lucie. Een paar jaar geleden gestart met het meer dan succesvolle leesbrillenconcept, heeft het merk nu veel meer te bieden. Er zijn 14 modellen acetaat leesbrillen, met flexveren en een goed blauwlichtfilter. Voor hem en voor haar. De acetaat brilkettingen komen uit dezelfde acetaat platen en passen dus perfect bij de brillen. Frank and Lucie voorziet ook in een grote behoefte aan classy etuis. Dit najaar lanceren ze bijvoorbeeld de Sicuro’s, etuis voor meerdere brillen waar elke vrouw op slag verliefd op wordt.

Leesbrillen zijn een unieke toevoeging aan uw collectie, een ideale start voor uw toekomstige multifocaal klant. De grote aandacht die Frank and Lucie krijgt in magazines als bijvoorbeeld Linda, Nouveau, Vrouw en Libelle, zorgen voor traffic in de winkels. Ook bekende influencers als Silver is the New Black en stijlpastoor RTL Boulevard Arno Kantelberg dragen bij aan de optimale brand awareness. Een klant die in de winkel komt en om een specifiek merk vraagt, hoe cool is dat!

Bent u ook geïnteresseerd in de verkoop van dit succesvolle concept? De startorder is 12 leesbrillen in 5 sterktes, die u kunt presenteren in de bijgeleverde luxe vegan leather box. Voor hem en haar.

NIEUW
Op de BoldXXL lanceert Frank and Lucie haar nieuwe concept: de optische leesbril, genaamd de EyeQ.

Een exclusieve collectie Frank and Lucie leesbrillen met een OBE scharnier en luxe demolens.  Ideaal om te verglazen dus. Voor iedere consument die van de stijl en kwaliteit van Frank and Lucie houdt, maar geen kant-en-klaar product wil of kan dragen. Het gaat om de bestselling modellen en kleuren.  Perfect om uw collectie Frank and Lucie leesbrillen mee uit te breiden. Of juist om te starten met Frank and Lucie. De EyeQ is een smart opticians only product!

Startorder  EyeQ: 12 stuks naar keuze. Inclusief fraai Frank and Lucie etui. Op de beurs geldt een speciale actie, 12 +1 gratis.

Frank says “Lucie gives me a new perspective’.

Coolours, ontstaan in de Franse Jura, ontwikkelt unieke monturen waarmee u altijd een statement maakt. De collecties vallen op door het unieke samenspel van kleuren, patronen en vormen. Coolours-dragers bruisen van levenslust. Ze zijn jong van geest, staan zelfverzekerd in het leven en gaan niet mee met de massa.

Look At Me komt net als LOOK, Materika en Lookkino uit de Italiaanse LOOK Occhiali fabriek. Brutale, eigenzinnige en levenslustige monturen, waarbij kwaliteit hoog in het vaandel staat. Alleen de beste materialen worden gebruikt. Kwaliteit staat hoog in het vaandel. Bij elke collectie!
Look At Me wordt wel eens gezien als het merk tussen Lookkino en LOOK. Mooie verhoudingen, prachtige details en vooral een weergaloos draagcomfort. De collecties combineren klassieke modellen met soms een vintage uitstraling en vrolijke, frisse kleuren. Dit maakt Look At Me een ideaal merk voor kids, maar door de maatvoering ook voor jong volwassenen en mensen met een smal gezicht.

Ocuco is een toonaangevende leverancier van omnichannel-oplossingen voor de wereldwijde oogzorgsector met wereldwijd dertien kantoren, waaronder drie in de Benelux.

Ocuco’s paradepaardje, Acuitas 3 OmniChannel Edition, stelt uw praktijk in staat om zowel online als in de winkel een naadloze patiëntenervaring te bieden. Beheer klantdossiers, apparatuurintegraties, het boeken van afspraken, inkoop, communicatie en meer met behulp van de eerste ISO-gecertificeerde, veilige omnichannel-native softwaretoepassing in de branche.

Acuitas weerspiegelt de toewijding van Ocuco om technische uitmuntendheid te leveren aan de oogzorg- en optieksector met innovatieve nieuwe functies, zoals een uitgebreide CRM-module voor het beheer van marketingcampagnes, rapportage van bedrijfsinformatie en telegezondheidsmogelijkheden via videoconferenties.

Als onafhankelijk opticien of audicien weet je zelf het best wat je nodig hebt. Wij bieden onze klanten krachtige ondersteuning op het gebied van inkoop, marketing & communicatie, retailconcepten, retailpartners, retailsupport, e-commerce, administratie, declaraties bij zorgverzekeraars en professionele hoorzorg in de optiek. Gezamenlijk versterken wij de zelfstandige markt.

Kom naar onze lezing!
Zondag 15.00 – 16.00: Optitrade – Audiologie   | Het ritme van vernieuwing: alles over audiologie 

Maandag 14.00 – 15.00: Optitrade Retailgroep | Ontdek hoe je om kunt gaan met verandering
De consument verandert, de regio om je heen verandert, en je medewerkers veranderen. Speel in op de toekomst!

Tip! zet de notificatie aan in de Bold App.

 

DOING IT BETTER

weareannu is een verzameling internationale ontwerpers, denkers en makers die samenkwamen om bewust mooie brillen te maken, met innovatieve productiemethodes en een doordachte benadering van design.

Ons verhaal gaat over controle nemen over het proces en het beter doen. Daarom hebben we ervoor gekozen om onze brillen 3D te printen, om overproductie te voorkomen, de CO2-uitstoot te verminderen en het afval drastisch te beperken door alleen te maken wat nodig is.

Onze benadering van duurzaamheid is zich bewust zijn van het probleem en werken aan de beste oplossingen. Zoals het 3D printen van componenten, lichtgewicht en duurzaam ontwerpen, minder materiaal gebruiken en, waar mogelijk, polymeren op basis van plantaardige brandstoffen in plaats van fossiele.

ZONNECLIPS OP MAAT GEMAAKT

OptiClip® tovert iedere bril in een zonnebril! De lichtgewicht zonneclip wordt gevormd naar het design van een montuur. Exact op maat én in iedere kleur verkrijgbaar.

Kiezen uit alle kleuren van de regenboog? Ja dat kan zéker! Uw klanten kunnen kiezen uit het hele gamma aan RAL kleuren voor hun clip. En voor wie het nog niet wist, de clip kan met elk soort glas en in elke vorm worden gemaakt. Eindeloze mogelijkheden dus!

Additionele omzet voor u als opticien. Het is een uitgelezen kans om uw klanten op een clip op maat te attenderen na verkoop van een montuur op sterkte. Met OptiClip® wordt uw aanbod nog kleurrijker, vergroot u uw service, neemt de traffic naar uw optiekzaak toe én verhoogt u uw omzet.

INSPIRED BY AFRICA, HANDMADE IN ITALY

“Some years ago I was in Eritrea, Africa, wandering through my grandfather’s old warehouse of Italian imports, when I discovered a model of sunglasses from a time long forgotten. These beautiful designs immediately evoked the romanticism of an era long gone by. The merging of two worlds; the adventure of Africa and the glamour of the Riviera. I returned to the original manufacturers and created a line capturing this timeless elegance…” Luca Gnecchi Ruscone

L.G.R eyewear wordt volledig met de hand gemaakt in Italië door 3 ambachtelijke families, die elk montuur van begin tot eind bouwen met traditionele productiemethoden om een authentiek en nobel product te leveren.

Middels echt vakmanschap streeft L.G.R de Italiaanse waarden na alsook het behoud van hun erfgoed. Het resultaat is een echt product dat excellentie vertaalt naar passie en authenticiteit.

Naast de verschijning in de Netflix series Emily in Paris en Ripley, is L.G.R een bijzondere samenwerking aangegaan met modeontwerpster Diane von Fürstenberg.

En onlangs heeft L.G.R zijn zesde winkel geopend, voor het eerst buiten Italië. De nieuwe Flagship-winkel is geopend op 59 Rue du Temple, in de bruisende stad Parijs, in het hart van de Marais, één van de meest modieuze gebieden van de stad.

UNCENSORED VISIONS

‘We design eyewear to celebrate the diversity of faces and the uniqueness of individuals. The glasses we make are sparks of our imagination. You complete these thoughts and bring the dreams of l.a.Eyeworks into being.’

Barbara McReynolds & Gai Gherardi

Origineel, vaak iconisch, en eigenwijs; dat zijn de monturen van l.a.Eyeworks. Geroemd voor hun gedurfde vormen, fantasierijk gebruik van materialen, en expressief kleurgebruik. Vanuit hun intuïtie en rusteloze verbeeldingskracht schetsen de ontwerpsters en opticiennes McReynolds en Gherardi de collectie met een beperkte oplage. Het resultaat is een groeiende erfenis van brillen die innovatie in balans brengen met draagbaarheid, waarbij de dunne lijn wordt bewandeld tussen optische traditie en een herdefiniërende uitdrukking van het ‘nu’. Hoewel l.a.Eyeworks de gezichten van beroemdheden, artiesten, artiesten en atleten heeft gesierd, is de diepere bedoeling dat de drager een montuur vindt dat voldoet zijn unieke mode-gevoel.

STYLE WITH SUBSTANCE, CLASSIC WITH A TWIST

Een visie om tijdloze brillen te maken, dát is wat Richard Mewha & Claudio Arena deelden vanaf de start in 1999. Ze combineerden klassiek vakmanschap met modern minimalistisch ontwerp, met als doel om onderscheidende frames – vrij van logo’s of versieringen – te bieden met een comfortabele pasvorm én uitstekende kwaliteit.

Bevel’s individualistische klanten waarderen de draagbare monturen waarbij stijl nooit wordt opgeofferd voor comfort. Richard en Claudio streven ernaar hun ultieme doel te bereiken: mensen helpen een goed gevoel over zichzelf te krijgen door ze er geweldig uit te laten zien. Als iedereen Bevel zou dragen, zou de wereld op meerdere manieren zéker een mooiere plek zijn.

Montuur Tine V, ‘Een kleine, elegante stijl die teruggrijpt op onze eerdere Debbie-stijl van 9 miljoen jaar geleden’

 

Translate »