Bepaal je eigen modecode: opvallende collecties en trendy items. Het merk staat voor individualiteit en originaliteit. Altijd op de voorgrond. Een verzameling van Mix & Match-stijlen die daarbij passen. De ontwerpen zijn kenmerkend voor HUMPHREY’S brillen. Het internationale merk staat voor individualiteit en authenticiteit. Ontstaan vanuit een kleine excentrieke collectie, werd HUMPHREY’S eyewear in 1994 door Eschenbach Optik als een modegericht merk voor zonnebrillen geïntroduceerd. Sinds 2000 heeft het merk ook een breed scala aan modieuze monturen in trendy patronen en kleuren. De monturen en zonnebrillen visualiseren de dynamiek tussen designvariatie en fashion statement. Zorgvuldig geselecteerde elementen resulteren in een spannend totaalbeeld. Controverses brengen beweging in dit samenspel. Geïnspireerd door de “streetstyles” in hippe metropolen, presenteert HUMPHREY’S bril-ontwerpen variërend van puristisch en strak tot modieus en opvallend.
POSITIONERING
Of het nu minimalistisch of flitsend is, puristisch of speels – het individuele ontwerp van het merk is trendgericht. Overwegend uniseks, pluriform en ook in kleinere maten beschikbaar. De bril van HUMPHREY is ontworpen voor de jonge, modebewuste generatie die elke dag opnieuw uitvindt, in een open en een moderne levensstijl in het hier en nu.
Vertegenwoordiger:
Noord Nederland: Rowan Tesink, tel. +31 6 20420578
Zuid Nederland: Elianne Coppelmans, tel. +31 6 43066040
België: Carolien Valkenburg, tel. +32 476 470990
Val op met Superdry ’s zonnebrillencollectie voor 2025. De 13 nieuwe modellen combineren stijl en details die je look naar een hoger niveau tillen. Kenmerkende elementen zijn onder andere kleurverloop in gradiënt fade, een op maat gemaakt Superdry-scriptlogo in de randdraad, en een laser gegraveerd Superdry-monogramlogo. De kleuren zijn geïnspireerd op de modetrends van het seizoen, zoals hoogglans gradiënt-acetaat, zichtbaar in model SDS 5032. Ook beïnvloed door Superdry ‘s SS25-fashionstories, zoals The Party Spotlight, met metalen accenten, emaillen details en levendige tinten paars, groen en goud. Blikvanger: model SDS-5033-007 met vrouwelijke vormen en rijke kleurafwerkingen.
Vertegenwoordigers:
Noord Nederland: Gabriëlla Ter Borgh, tel. +31 6 38072417
Zuid Nederland: Wilbert van Dongen, tel. +31 6 42697543
België: Carolien Valkenburg, tel. +32 476 470990
Eyeline is onderdeel van LT Media. Eyeline bestaat al meer dan 30 jaar en is hét platform voor de totale optiekbranche. Uniek zijn onze maatwerkedities in Nederland, Vlaanderen en Wallonië en de vele crossmediale mogelijkheden.
LT Media is meer: Earline (platform voor de totale hoorbranche) én LT Productie, een sterk groeiende pijler. We hebben namelijk alles in huis op het gebied van copywriting, art direction, grafische vormgeving en videoproductie/webinars. Met ons team zijn we altijd op zoek naar de verhalen achter een merk. We maken regelmatig brochures voor opticiens en zorgen voor inspirerende, informatieve en crossmediale content. We denken niet in problemen, maar altijd in mogelijkheden. En ja, we zetten graag altijd een stapje extra. Neem eens een kijkje op onze website www.ltmedia.nl en ontmoet ons team!
Tijdloos Charismatisch, Onmiskenbaar MINI
Speels, iconisch en vernieuwend: MINI Eyewear verrast met duurzame ontwerpen in Eastman Acetate Renew. Kleur speelt de hoofdrol, met modieuze kleurverloop, klassieke tinten en moderne sun clips. Kenmerkende details zoals facet-geslepen randen, iconische oortips, laminaties, inlays en het MINI Wing-logo geven elk model karakter. Hoogtepunten: rechthoekige damesmonturen in kristal of oranjebruin, vierkante herenmonturen met veerscharnier, cat-eye zonnebrillen in zwart of wijnrood-plum en zachte vierkante modellen met trendy laminaties. Zonnebrillen met echte MINI-DNA in legend grey, havanna of rebel red accenten.
Vertegenwoordigers:
Noord Nederland: Gabriëlla Ter Borgh, tel. +31 6 38072417
Zuid Nederland: Wilbert van Dongen, tel. +31 6 42697543
België: Carolien Valkenburg, tel. +32 476 470990
Rise and Shine
Met de herfst/wintercollectie 2025/26 laat BRENDEL eyewear vrouwen stralen in glanzende, matte, parelmoer- en gemarmerde monturen en zonnebrillen. Het zonnesymbool verschijnt als stijlvol mode-icoon in diverse designs. Verfijnde details zoals metalen accenten, sierlijke randen en hartvormige inlays geven elk model een zonnig karakter.
Cat-eye, oversized vierkant en panto-stijlen komen in warme tinten, kleur verlopen, havanna-patronen en luxe meerlaagse acetaatcombinaties. Eyewear door vrouwen, voor vrouwen die gezien willen worden.
Vertegenwoordigers:
Noord Nederland: Gabriëlla Ter Borgh, tel. +31 6 38072417
Zuid Nederland: Wilbert van Dongen, tel. +31 6 42697543
België: Carolien Valkenburg, tel. +32 476 470990
Ontdek de vernieuwde Online Verkooptraining van de Brillenstylist
Voor optiekzaken die het verschil willen maken in briladvies
De Online Verkooptraining van de Brillenstylist is vernieuwd en nóg effectiever. Met handige checklists, een interactieve Q&A én een live demo van het 4 stappen briladvies.
Het unieke 4 stappen briladvies staat centraal in de Verkooptraining. Als je medewerkers hierin getraind zijn, helpen ze klanten om sneller de juiste bril te kiezen. Klanten die eindeloos lopen te twijfelen, zijn voltooid verleden tijd.
Wil jij ook profiteren van deze innovatieve methode? Je briladviezen professioneler en efficiënter maken door de eerste en enige training op dit gebied te volgen?
Personeelsverloop is geen probleem
Veel personeelswisselingen? Niets hoeft je nog tegen te houden. Je teamleden volgen de training individueel, waar en wanneer ze maar willen. De Online Verkooptraining inspireert hen en vergroot hun professionaliteit. Jouw optiekzaak kan zich onderscheiden met een opvallende en toegankelijke service die klanten helpt de perfecte bril te vinden.
Korting tijdens de Bold Optical Fair XXL
Bezoek je de Bold Optical Fair XXL? Dan geldt een speciale korting voor de Online Verkooptraining. Kom naar stand BO7 en ontdek wat de vernieuwde training voor jouw team kan betekenen.
WIJ ZIJN… SPECTACULIS
Wij zijn een unieke samenwerking tussen Ninder Nijkamp en Arthur van der Leden. In 2022 hebben we de handen ineengeslagen om een prachtige collectie van het merk IKY Eyewear te introduceren. Wij ontwerpen en ontwikkelen Fit-Over overzetbrillen en Clip-On zonneclips.
Wij zijn gespecialiseerd in het leveren van hoogwaardige en betaalbare overzetbrillen en zonneclips. Onze producten zijn ontworpen om te voldoen aan de behoeften en voorkeuren van klanten die op zoek zijn naar een stijlvolle en comfortabele oplossing.
Wij geloven dat overzetbrillen en zonneclips niet alleen functioneel moeten zijn, maar ook modieus en trendy. Daarom werken we samen met ontwerpers en fabrikanten om de nieuwste trends en stijlen in onze collectie op te nemen.
Onze producten zijn vervaardigd met behulp van duurzame en hoogwaardige materialen, waardoor ze lang meegaan en bestand zijn tegen slijtage. Daarnaast voeren we strenge kwaliteitscontroles uit om ervoor te zorgen dat elk product aan onze hoge normen voldoet.
Röst Eyewear is vernoemd naar het gelijknamige visserseiland Røst, in de Noorse zee.
Deze collectie is gebaseerd op de karakteristieke kenmerken die doen denken aan titanium. Design en development vindt plaats in Noorwegen.
Stoere en toch verfijnde sterke brillenlijn, technisch hoogwaardig product. Ongerepte schoonheid vertaald naar een prachtig product in stainless steel, titanium of een combinatie met acetaat.
Reykjavik Eyes Black Label Reykjavik Eyes is opgericht door de IJslandse designer Gunnar Gunnarsson. Als kind werkte Gunnar in de optiekzaak van zijn ouders waar hij zijn zomervakanties grotendeels doorbracht met het vervangen van gebroken glazen en schroeven. Dit was de juiste voedingsbodem voor Gunnar om uiteindelijk zijn eigen brillen te gaan ontwerpen; het begin van Reykjavik Eyes.
Gunnar heeft drie jaar de tijd genomen om zijn oorspronkelijke idee te testen en te verfijnen. Het resultaat is baanbrekend en heeft de grenzen van het brilontwerp verlegd. Reykjavik Eyes wordt gewaardeerd om de combinatie van hoogstaande technologische toepassingen, draagbaarheid en stijl.
BOLLÉ werd opgericht in Frankrijk in 1888 en is wereldwijd toonaangevend in sport- en lifestyle zonnebrillen, fietshelmen, skibrillen en skihelmen. Het merk staat bekend om zijn combinatie van pasvorm, comfort en stijl. Die wordt voortdurend verfijnd. Het resultaat: high-performance producten met karakter en technologie die werkt.
Lensinnovaties
Ontdek de Phantom-lens: de meest geavanceerde meekleurende lens van dit moment, met haarscherp zicht en uitzonderlijk contrast. Of kies Volt+: een lens die kleuren tot 30 procent versterkt, met behoud van witbalans, en voorzien is van een polariserend filter.
De optische collectie van BOLLÉ blijft in 2025 uitbreiden. Monturen van acetaat of metaal, ontworpen vanuit het sportieve DNA van het merk. Een uitgesproken outdoor look, gecombineerd met het herkenbare flex-scharnier als technisch detail. BOLLÉ zet de toon, creëert vooruitgang en levert zichtoplossingen voor mensen die meer willen dan alleen een bril.